230109

Klev jag upp ur sängen klockan 8 imorse för att kirra frukosten. Huvudet dunkade lite smått men efter en ipren så var allt i vanlig ordning igen. (chefen skulle aldrig bjudit mig på dem där sista tequila shottarna) Fixade iaf frukosten till dem 2 gästerna som skulle ha & umgicks lite med moa & martina. Nu är dem & solar & jag har precis städat bort allt & tänkte snart bege mig in i stugan för att sova lite & duscha. För ikväll blir det en fartfylld kväll med en massa säsongare så då vill man ju vara fit for fight. Vi ska ut på det enda utestället här uppe vid namn Utsikten (men vi kallar det utflykten) Det som är possetivt med att det bara finns en nattklubb är att alla är där, så ikväll kör vi!

Nu en tupplur, sen gå & hämta ut drickan på konsum & sen så är det bara att tagga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0