210109

Jag sitter & myser i min rosa mjukisoverall inne i köket. Moa & Martina sover, dem tog sig några dringkar igår kväll när jag hade somnat dem rackarna. Jag gick & la mig tidigare eftersom att jag skulle upp & ha frukosten idag + att jag konstigt nog var jäkligt trött. Men idag känns det som om även jag tog några drinkar eller närmare bestämmt minst 20 shots då jag har världens huvudvärk idag, usch!
Det blev ingen skoter igår eftersom att peppe inte kunde hålla sig unda från alkoholen men ikväll däremot så blir det av.

Danskarna tror att jag förstår vad dem säger, men jag fattar inte ett skit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer med jävla knull-frisyr, ta av byxorna och visa dina gula självbrunings ben? vad jävla fjortis, trodde du var 20..

"hej hej hej, jag e bara fjorton år, kom och se på mej kom och ta på mej..

2009-01-28 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0