210109

Shalala, min tumme är av!
eller nu överdrev jag, inte riktigt av men en rejäl stukning har den åkt på.
Jag & moa skulle nämligen ut & åka längdskidor idag men dessvärre hade moa en usel valla på sina skidor så det var bara för henne att ge upp. Men jag däremot pinnade på i spåret så gott jag kunde. Dessvärre satt det där med längdskideåkning inte kvar i blodet & jag var som bambi i spåret. Helt plöttsligt kom jag till en backe som svängde rätt rejält & efter backen så kom en tunnel som man skulle igenom. Men mitt i kurvan så for mina skidor åt olika håll & jag hade världens schå med att få mig i spåret igen så jag märkte inte att det gick helt galet & helt plöttsligt så kraschade jag rakt in i tunnelns vägg. Så där låg jag helt hjälplös med en skadad tumme & kunde knappt ta mig upp.
Så nu ställer jag längdskidorna åt sidan tillsvidare, vem vet nästa gång kanske det blir ett brutet ben ..

Nu ska vi käka pasta carbonara, martina har tjatat till sig det så det blir dagens käk ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0