190109

Det blev en skidtur för min & moas del idag. Dessvärre så hade det snöat/snöade det för mycket så det fanns inget spår. Men jag & moa hittade lite backar & drog en runda runt konsum mm så det blev lite skidåkning trotts allt. När vi frusit sönder ute i snöyran så blev det en tripp till solariumet, riktigt värmande & skönt. Sen färgade jag mina ögonbryn & moa sitt hår. Mina ögonbryn blev helt okej men moas hår är en annan historia, nu tycker iaf jag att det ser bra ut hoppas att även moa inser det snart. Nu ska moa & martina jobba & jag ska gå & köpa lite gott till oss tills ikväll, vitlöksbröd & digestivekex med philiadelfia ost, mums. Vi ska ha en myskväll framför tvn ikväll!

Dagen i några få bilder


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0