180109

Bättre sent än aldrig!
Här har ni lite bilder från juldagen. Det var förfest på Petters kontor.
En kväll som började bra men slutade mindre bra.


Robin & Petter

Jag & Lisa, något smakade mindre bra?

Petter

Martina fick tipex på byxorna, sånt man kan ha kul åt ..

Oskar, Hannes & lite mig

Muntert?

Något var väldigt intressant?

Lisa & Petter

Moa på toa (värsta rimmet)


Kontoret, ett vanligt tillhåll för krök & annat spårat

Petter, Moa & Lisa i en diskussion

Kan inte sluta skratta åt den här bilden.
Vad hände med kameran, både jag & Robin ser helt störda ut men kolla Robins näsa & mun haha jag dör!


Hannes, high five!

Robin & Micke


Och ett videoklipp
Alla gillar inte samma julmusik, jag & hannes är garanterat inte överens ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0