180109

Jag blev nyss väldigt glad då dem danska busschaffisarna som bor här kom in med en platta till oss. Men min lycka avtog genast då jag upptäckte att ölen som jag trodde var innehållet i plattan i själva verket var coola light. 24 stycke coola light, är det ett skämt! Jag som hade tänkt hoppa på dansken & ge han en stor blöt puss & knäppa en bira i hans sällskap. Han lär ju ångra bittert nu i efterhand att coola lighten inte var några simpla öl.Så nu kan ju alla som vill dela med sig av sina plattor (MED ÖL) genast dyka upp på Idre gården .. Jag har ett skarpt sug, kanske Martin S, Gunnar, Stig, Charles, Niklas & Mats mfl vill dela med sig!?

Brumma förbi här vett ja, jag skulle älskare ♥


Petter ska skicka en överraskning till mig på posten, gud så jag längtar!
jag hoppas på allt som är på bilden ovanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0