170109

Jag är less, bring me back home.
Jag saknar alla grabbar i mitt liv som alltid får mig att stråla.
Nu är det inga pojkvänner eller så som vi snackar om utan männen i mitt liv, mina bästa vänner.
Dem är ett par stycken & jag har fanemej svårt att vara utan dem för länge.
Jag har alltid haft lättare att umgås med killar & alltid haft en massa killkompisar.
Alla dem jag har nu är iaf great & jag vill hem till dem & köra ölhävartävlingar, snacka skit, busa & känna mig sådär speciell som bara dem kan få mig att  känna. Men jag får väl helt enkelt stå ut i 1 månad till ..

Nu sitter jag iaf här framför brasan & fryser som ett anus, jävla minusgrader!
Vill bara att alla ska käka sin jäkla frukost så att jag kan krypa ner i sängen & sova lite till.
Sen ska jag nog dra en fett shopping på internet, det bara kliar i fingrarna.
Ska även fixa min biljett hem, jag drar hem den 13 februari så ni som saknar mig behöver inte vänta allt för länge till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0