150109

Vi har en bakis morgon i kylan, allt snurrar lite smått & jag är sönderfrusen.
Vi vaknade upp imorse & bakis & äckliga & höll på att frysa ihjäl, det är 20 minus, fattar ni? 20 MINUS!
Min berg&dal bana har nu börjat avta, kan bero på att jag fått i mig en stadig hotell frukost.
Idag har vi inget & göra vi ska bara städa ett rum lite fort & visa martina hur man gör.
Sen blir det en lång promenad i kylan & sen solarium & bastu på det. Blir nog en del film oxå.
Det är nog precis vad vi behöver idag för imorgon står det party på schemat så då lär man ju vara fit for fight!
Nej nu ska jag dricka upp mitt te & göra lite nytta!

jag vägrar tro att jag är kortast men att peppe är lång är en annan femma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0