140109

Shalalala, jag & moa är nu klara med frukosten & ska städa ett enda rum.
Det är rå chill här vi bara glider & gör inte ett dugg förutom busar runt, det är det som vi är bäst på.
Igår kväll solade vi, moa blev tomat, så söt så :)
Färgade även mitt hår samt mina ögonbryn, gash dem blev inte vackra men det får funka.
Magnus på Konsum ringde mig när jag & moa satt & käkade frulle & talade om att det dröjer ett tag med våran systembolags beställning. Sprit flaskorna som vi skulle ha fanns nämligen inte på laget men dem kommer nästa fredag så det är lugnt. Nu ska vi som sagt städa ett rum, vi hörs senare.


Baka bröd till frukosten

Chillerill i baren

Moa chillar i baren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0