130109

Godmorgon alla blogg läsare.
Jag & moa har hand om frukosten här på hotellet dena morgon som vanligt.
Dessvärre är det inga gäster vilket betyder mer mat åt oss & mindre disk, wihaaa .
Fattar ni vilken lyx vi har, hotell frukost varje dag, det kan inte bli mycket bättre.
Nu sitter vi iaf inne i köket med varsin dator & väntar på att få stäna frukosten & sen käka.

Idag blir det till att beställa alkohol (dem har inget riktigt system så man får göra det på konsum?)
Sen ska vi chílla, åka skidor om vädret behagar, sola & springa..

vi är helt klart skönast här uppe

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag <3 er markooliovideo Marris hahahah.. Ja de är hemma hos dig, jag kan lägga upp några if you wanna :)

2009-01-13 @ 18:40:18
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hej, jag tänkte bara fråga dig om din klänning du hade på nyår. :)

Jag antar att du köpte den på stylebystars.com, men jag undrar ifall storleken var "normal"?



Puss puss

2009-01-13 @ 23:42:06
Postat av: Marris

Eve: Ja vist är vi sköna, ja lägg upp flera :)



Tess: Ja den är ifrån "style by stars".

Jag har strl xs men den är lite för stor. I vanliga fall så har jag 34 så dem är lite stora i storlekarna

2009-01-14 @ 08:34:43
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Marris

Eve: Ja vist är vi sköna, ja lägg upp flera :)



Tess: Ja den är ifrån "style by stars".

Jag har strl xs men den är lite för stor. I vanliga fall så har jag 34 så dem är lite stora i storlekarna

2009-01-14 @ 08:36:23
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0