070109

Usch jag har panik på allt just nu.
För det första så har jag försökt ringa vår praktik plats i 2 dagar nu utan att få svar, men jag hoppas på ett hallå i andra änden senare ikväll.
Sen så har jag panik över hur jag ska få platts med allt, den ena resväskan är redan så sprängfull så att den spruckit, haha ja jag lyckas då med allt. Men sen så packade jag klart den andra väskan & kände lite lycka över att allt fick platts, men vad har jag glömt då om inte alla skor som ska med, hur ska nu detta gå?
Sen har jag lite panik över hur jags ka hinna med att både träna, äta middag med petter & inhandla det sista (som jag för övrigt inte får plats med)
Men förhoppningsvis så löser sig allt det här på ett bra sätt, jag brukar oftast ha den turen.

Men nu måste jag fortsätta med allt viktigt som dessvärre ger mig lite smått panik
Imorgon bär det av, Idre here we come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0