070109

Nu äntligen så är jag klar med all packning men nu är det stora problemet, hur ska jag få med mig allt.
Det kommer nog knappast gå, tur att mammsen är med & hjälper mig att packa på tåget.
Och så har jag ju moa, vi får helt enkelt hjäplas åt med all packning för annars vette tusan.
Jag fick även tag på kvinnan som äger & jobbar på stället dit vi ska men hon & hennes man befann sig dessvärre i Örebro så det är några andra människor som ska hjälpa oss när vi kommer fram imorn, men allt löser sig nog alldeles perfekt.
Nu ska jag ha lite kvalitets tid med min familj + petter, den sista på 2 månader.

Hur ska detta gå, kan man anställa en bärare tro?

Moa har du lika mycket?

Kommentarer
Postat av: moa

aa har lika mycket fast min resväska är lite större .. har inget skidfodral:( annars ser pakningen nästan lika ut ;)

2009-01-07 @ 18:59:41
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Nasse

Vi kommer sakna dig!

2009-01-07 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0