050109

Jag & mamma har nu inhandlat det sista inför resan. Det blev skönhetsartiklar, skidvantar, skidglasögon, raggsockor, pannband & en tjock tröja. Så nu så ska jag bara sätta igång & tvätta innan jag kan börja packa.
Undra hur många väskar det blir, 3? jag hoppas att få platts med allt i 2 för annars kan det bli problem att ta sig i & ur tåget & på bussen & alla färdmedel vi nu ska ta oss till Idre med. Men först & främst ska jag leta upp biljetterna, dem kan vara bra att ha.

Se upp i barnbacken, här kommer ett ufo!

Mina skidkläder

Detta pannband införskaffade jag mig idag.
Rosa såklart eftersom att det helt klart är min färg




Kommentarer
Postat av: Josefin

va inte orolig. du kommer ändå vara snyggast i backen :P

2009-01-05 @ 18:31:29
URL: http://josefinjonasson.blogg.se/
Postat av: moa

fett söt .. ja stod å kollade på de där rosa bandet idag .. tur att jag itne slog till :)

2009-01-05 @ 21:23:33
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0