040109

Middag & krök hos mig igår då.
Det var riktigt trevligt & jag trivdes, alla var ju där för min skull så.
Vi vart väl en närmare 30 pers mot slutet & vid 12 tiden så lämnade vi huset i total kaos för att fortsätta kvällen på krogen.
Det blev utgång på bj med skönt folk, vissa människor drog åt helt aviga håll men det orkar jag inte ens bry mig om nu, jag hade iaf en jätte trevlig kväll igår.
Kvällen slutade i bälinge där jag deckade fort som attan, jag var helt död & lite för full.
Imorse så vaknade jag upp med en usel bakfylla men efter att ha legat & dragit mig bra länge så lyckades jag pallra mig upp & ta bussen från bälinge in till stan där jag käkade mat med petter på hans kontor & pratade ut.
Det blev mozarella pizza med pesto, perfekt vegetarisk bakis mat.
Nu däremot ligger jag & degar i sängen med en stor godispåse & här ska jag ligga hela kvällen & njuta av det sista onyttiga jag får äta det här året.



Kommentarer
Postat av: Lina

hur klarar du att inte äta godis på ett helt år!?

2009-01-04 @ 23:36:26
Postat av: Maria

jag klarade hela förra året oxå.

det är skit jobbigt i början men sen försvinner sötsuget helt. Hela förra året böt jag ut godis mot vindruvor & tro mig det är lika gott om inte godare :)

2009-01-05 @ 08:58:55
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Lina

hur mycket tränar du egentligen då? & äter du aldrig bakismat som pizza?

2009-01-05 @ 17:38:15
Postat av: Maria

Jag tränar ca 5-6 ggr i veckan, det är lite överdrivet men jag älskar att träna däreför så blir det lite för ofta.

Nej eftersom att mitt löfte var inget godis, sötsaker, onyttigt fett eller snabbmat så blev det inget sånt. Jag gör mig hellre en god pasta.

2009-01-06 @ 13:51:20
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0