020109

ALLA VILL KRAMA FÖDELSEDAGSBARNET

Min födelsedag har varit helt perfekt.
Den har firats in med massa god mat, hela tjocka släkten, massa pressenter samt lite alkohol.
det här har jag fått:
en bärbar dator
en kamera
3 tröjor
mjukis kläder
parfym
skönhetsartiklar
trislott
pressentkort på systemert på 300kr
Leilas kokbok
smycken
underställ/raggsocker/vantar (tills idre)
en jätte fin flaska vin
ett nytt mobil batteri
underkläder
pressentkort på guldfynd på 1000kr
pengar 3000kr
minneskort
glas
smink
4 flaskor skumpa
klänning

Kommentarer
Postat av: Andrea

WOW!!! det där är typ mer än vad jag fått i hela mitt liv :D GREAT!

2009-01-02 @ 22:58:20
Postat av: moa

bortskämda unge

2009-01-03 @ 00:03:12
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0