010109

Min nyårs outfit


Min nyårsafton kan väl bara sumeras på ett sätt, usel!
Absolut ingen höjdare men jag fick vara med personer som jag tycker väldigt mycket om
 & det slår alltid högst.
Dessvärre så gjorde vissa människor mig väldigt besviken.
Så besviken att jag inte kunde hålla tårarna borta
Nu har jag iaf fått insikt & jag vet vad folk går för & var dem står.
Det var väl något av det mest possetiva med gårdagen, att jag nu vet vad som är äkta & falskt.
Nu lämnar jag iaf 2008 bakom mig & tar nya tag 2009 med nya insikter & uppfattningar.
ärlighet varar längst gott folk glöm aldrig det,
det är alltid bättre med en svidande sanning än en feg lögn

IMORGON FYLLER JAG 20, NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0