010109

Min dag har varit rätt upp & ner, en dålig bakis dag helt enkelt.
Men Nils, Jocke & Erik kom & livade upp mitt liv & gjorde mig på bra humör.
Vi har legat i min säng hela dagen & bara snackat en massa gojja, spelat tv spel & varit allmänt bakis.
Tack killar för att ni alltid får mig på bra humör :)

Nu snart om närmare bestämmt 15 minuter så fyller jag 20 år, stort!
Jag är nämligen född bra precis efter 12 slaget så vid den här tiden för 20 år sen så låg antagligen mammsen & krystade för att om några minuter sätta mig till världen.
Och tur är väl det, att jag sattes till världen alltså.



Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

GRATTIIISS :D:D:D:D

2009-01-02 @ 00:18:44
Postat av: moa

grattis älskling

2009-01-02 @ 09:12:46
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0