210209

Yees, vi är tillbaka i Idre igen, underbart!
Efter 6 timmars långtråkig resa igår så entrade vi äntligen idre och vår bostad en vecka fram över. Vi bor ihop med Robin, Christoffer, Jocke och Danne, ett riktigt skönt gäng är vi. Efter att ha packat upp och tagit över huset igår så började vi blanda p2or, lovely! Vid 5 tiden så kom Robin hem och gjorde oss sällskap i dimman. Jag kan ha dragit på årets värsta vurpa igår då jag på fyllan skulle visa Robin hur högt jag kunde sparka och sparkade as högt (stolt) men något gick fel och jag föll pladask, lårkaka idag! Runt halv 8 tiden kom iaf Jocke och vi begav oss upp till Charlies (där grabbarna jobbar) för lite drinkar. Men lite drinkar blev till på tok för många, men gratis är alltid gott men på tok för fulla blev vi. Moa kunde inte hålla i saker och ting och spillde som en galning. När den andra hade jobbat klart vid 11 tiden så begav vi oss till Utsikten. Därifrån är det rätt svart för min del (jag minns aldrig något ifrån när jag är full) men kul hade jag iaf. Sen gick det oturligt nog inga bussar så det tog väl ca 3 timmar för oss att komma hem och hur vi kom hem är en hemlighet men hem kom vi till slut iaf. Jag och Moa stod och försökte få skjutss hem med John men dem hade full bil och under tiden som vi stod där och tjaffsade så hade killarna försvunnit och var hittar vi dem sen om inte på nästets toalet, haha stackarna satt där inne på golvet och värmde sig. Jag och moa joinade såklart tills vi ordnade skjuts hem. Robin hade varit försvunnen hela kvällen och vi tog förgivet att han var hemma. Men nej när vi kommer innanför dörren så är ingen Robin hemma. Vi ringer han ett antal ggr och jag sitter och rabblar upp en massa skräcksenarien som han kan ha råkat ut för och Moa bara äter. Men efter att dem inte får tag på Robin så ringer dem Polisen och efterlyser Robin som borttappad men ungefär då så svarar han och säger att han sover på personal toaletten på Nästet, haha sjukt!

Nu sitter jag och moa och lyssnar på Rock ballader och killarn är och jobbar. Vi ska ta oss en lång promenad snart och sen äta soppa, great! Allt är för övrigt great och vad som händer ikväll återstår att se men en p2a slinker säkert ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0