170209

Jag strålar som solen själv idag, inget kan nog slita bort mitt leende ifrån mina läppar.
Vet ni varför jag är på ett sånt strålande humör? Jo för att våra biljetter till idre är bokade!
På fredag åker jag & moa tillbaks till Idre igen, vi klarade bara av 1 vecka hemma vilket är rätt förståligt, usch för Uppsala! Vi ska bo hemma hos Christoffer & Robin hela veckan & där lär det vara fullt hus hela tiden så vi lär få en jävligt rolig vacka. Jag längtar, längtar, längtar & ska redan nu börja packa. Ska packa ner 20 förpackningar med soppa eftersom att jag går på soppdiet just nu & tro mig det funkar. Bara vegetarisk soppa såklart eftersom att jag även är vegetarian.
Så idag ska jag packa, plugga lite, kolla lite gossip girl & köra ett intesiv pass på friskis.

Oss blir ni inte av med i första taget!
Vi är tillbaka igen 20/2-28/2

Min mamma är btw bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0