050209

Imorse vaknade jag upp med hjärnskakning & hade ingen aning om vart jag var. (Bakfylla har jag som tur var blivit immun mot här uppe så tur är väl det) Som tur va så hade jag somnat hos snälla människor så allt löste sig bra & hem kom jag. Gårkvällen var iaf skön men galet full blev jag, nästan jobbigt full & då är det illa. Förfestade hos en utav Marcus bartenderserna, alla 3 bartenderna heter Marcus coolt va!? haha! Sen så blev det krogen & eftersom att vi känner barfolket så blev det gratis inträde & halva priset i baren, det är aldrig fel med kontakter. Vi har en massa kontakter & därför får vi härliga förmåner överallt, så det är nice. Det blev iaf på tok för mycket shottar & drinkar igår. Jag stod mellan 2 killar som näst intill dränkte mig i shottar & drinkar. Men jag tackade & tog emot & dessvärre lite för glatt för det slog till rejält sen. Allt slutade med en riktigt fet vurpa, hjärnskakning & en tok deck. Det känns idag vill jag lova & ikväll blir det utgång igen, vi bara kööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0