200209

Ouff, äntligen är jag klar med allt och klockan börjar närma sig 2, vilket betyder att jag högst får 4 timmars sömn inatt då alarmet är inställt på klockan 6, men jag klagar inte. Istället är jag oerhört lättad över att få åka här ifrån.

Idag har jag iaf haft fullt upp, jag har städat huset (femhundrakronor rikare), sen blev det till att möta upp mina töser på stan för att bara glida runt och snacka om allt mellan himmel och jord, efter det blev det en snabbis på systemet och sen hem för att kasta i mig lite mat och vidare iväg in til stan för att träna. Det blev 3 timmars skön och behövlig träning. Efter träningen så ville jocke att jag skulle komma hem till honom och vad gör man inte för att få träffa sina vänner. Så direkt efter intesivpasset så kastade jag mig på bussen hem till jockes lya där han, jonas, conny och webban satt och drack. Dem fick mig som vanligt till många skratt, jag bara älskar dessa killar. Vid halv 11 tiden kom jag innanför dörren här hemma och sen dess så har jag fixat och trixat med packning och liknande.
Men nu är jag som sagt äntligen klar och ska krypa ner i sängen och kolla på gossip girl och sova.

Om ca 7 timmar är vi äntligen påväg här ifrån, wihaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0