180209

Jag är uppe med tuppen som vanligt och ska jag vara ärlig så älskar jag att jag aldrig är trött. Jag kan somna vid 3 tiden men vaknar ändå upp vid 7 tiden och är hur pigg som helst, lovely! Sova kan man göra i graven, det finns allt för mycket att uppleva nu och jag vill inte missa 1 minut.
Idag är det iof bra att jag är uppe med tuppen, jag har en massa att göra:
•Skjutsa runt mamma på en massa ärenden
•Handla mat med mamma att ha med mig upp 
•Åka och hälsa på mormor i tierp en snabbis
•Shoppa med mamma (smink, tröjor, raggsockor, hårprodukter)
•Springa ärenden på systemet åt pappsen
•Träna
•Kolla innebandy med Robin
•Färga håret
•PACKA
Så idag har jag fullt upp men jag gillar det, en heldag med mamma är aldrig fel.
Och förövrigt är jag på ett strålande humör, nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0