180209

Jag stressar runt som en galning men kände att det var dags för en paus nu, men en väldigt kort sådan.
Jag har hunit med allt som skulle göras idag hitills, nu återstår bara innebandy och färga håret. Packningen har jag fullt upp med just nu men kan inte packa klart då jag måste ner på stan imorn och införskaffa mig lite stuffs. Jag och mammsen han inte med att göra stan idag så jag får ta det imorn istället, ska ju ändå möta mina girlies då så.
Men skidkläder, mjukisar och liknande är iaf ner packat så en liten bit på väg har jag iaf komit, en massa soppa har jag fått ner oxå, yummie!
Men nu har jag inte tid med det här längre för nu ska jag ut och springa en vända, sen kasta i mig lite soppa och bege mig iväg till fyrishov för lite innebandy, kan bli nice ..

Mamma köpte det viktigaste till mig som jag behövde iaf.
Dessvärre har dem slutat sälga min hårfärg som jag alltid färgar håret med så jag har lite smått panik över hur detta ska gå. Men den som lever får se, ikväll gällere, hoppas på ett inte allt för skrämmande resultat.
Min föda ett tag framöver, alla olika sorters vegetariska soppor

Och såklart dagens outfit, slappt & skönt

Jag är på ett ruskigt spralligt humör idag,
ha en underbar onsdags kväll nu!
 


Kommentarer
Postat av: Pia

Oj vart ska du? :] Snygga jeans!

2009-02-18 @ 16:44:30
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: Minnali

Kul onsdag, right? Vad har du för kamera? :) Kram

2009-02-18 @ 16:45:18
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Maria

Pia : Tack, jag har sytt om dem själv. Jag ska åka tillbaka till Idre igen på fredag :)



Minnali: Ja min onsdag har vairt toppen hittills.

Jag har någon Sony 7,2 mpx så ingen höjdar kamera direkt men den får duga, känner jag mig själv rätt så håller den inte så länge till.

2009-02-18 @ 16:55:45
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-18 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0