170209

Min blogg funkade inte igår så det får bli en uppdatering utav gårdagen idag istället.
Jag körde på en rätt slapp dag igår men han ändå med en massa nytta. Började morgonen med en lång promenad på ca 1 mil & sen blev det frukost i sängen bläddrandes i en massa tidningar. Resten av dagen gick åt till att plugga teori men efter 3 timmars pluggande var jag helt död. Men inte la jag mig på lat sidan för det utan jag satte igång att baka en massa muffins, allt för att jag måste komma igång med projekt arbetet (detgoda.blogg.se)
Resten av kvällen spenderades med mys med mammsen & en massa gossip girl, jag kan ha blivit lite smått beroende!

Mina fina muffinsar


Världens bästa kokbok  


Kommentarer
Postat av: moa

den kockboken äger, de är fan min nattsaga varje kväll, man drägglar till varje bild juu

2009-02-17 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0