170209

Jag gjorde något helt oväntat idag, jag satte igång och sydde.
Mina fula baggy jeans som bara hängt & skräpat i garderoben & varit på tok för stora fick bli ett par tajtare & mindre.
Jag kan inte påstå att det blev snyggt, inga snygga sömmar, raka stygn eller liknande här inte, men det är väl det som är charmen!? Jag ska iaf efter allt mitt jobb som jag lagt ner på dem idag använda dem trotts snea sömmar och ben.
För efter att ha fått ett starkt ig i sykunskap på högstadiet & faktist inte fått gå kvar eftersom att symaskinerna aldrig höll sig hela efter det att jag varit i farten, så är jag faktist lite förvånad över att dem fortfarande ser ut som ett par jeans

resultat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjar soppdieten inte gå lite långt?

väldigt smala ben..

2009-02-18 @ 01:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0