140209

Nu har jag spenderat dagen sen halv 10 imorse på friskis, välbehövligt & ruskigt skönt.
Tog vägen igenom station när jag skulle till bussen & på ena skärmen stod det "Tåg mot Mora avgår om 20 min" jag var nära på att hoppa på men nu ligger det planer & lurar som jag hoppas blir av istället (håller tummarna)
Idag är det ju en överskattad alla hjärtansdag så jag & mina singel tjejer tänkte göra något vettigt utav dena ovettiga dag. Det blir kina, bio & drinkar, (men alkoholfria för min del) Så kvällen kan iaf inte bli annat än lyckad!
Igår umgicks jag iaf med Byllenylle men han var mest trött så jag var hemma redan 12 tiden.
Nu blir den en dusch & sen ska jag ut på en promenix med en gammal vän

JAG VILL PÅ AFTERSKI
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0