130209

Så var man hemma igen då! Men jag längtar & vill redan tillbaka. Det ända som ska bli skönt är att komma igång med träningen & kosten men annars så suger skiten. Allt är så tyst, jag tvingar pappa att prata med mig hela tiden så att jag inte behöver tänka på hur mycket jag vill tillbaka. Jag kommer inte heller att klara av att sova själv nu mera efter att inte ha sovit ensam på ca 2 månader, mardrömmar!  Det låg iaf en massa fina välkommen hem pressenter på min kudde när jag kom hem, dem har helt klart saknat mig mer än vad jag saknat dem. Men nu klarar jag inte av att vara ensam längre så jag ska ta bussen hem till jocke & umgås med dem killarna. Sen så ska jag även ringa ett x par samtal upp till idre så att det känns som om man är kvar där lite grann iaf.



det är ju bara 7 veckor till påsklovet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0