110209

Usch så mycket alkohol det blivit men kul har jag haft så jag ska inte klaga men ett par vita månader när jag kommer hem är att räkna med. I måndags så satt jag hemma hos Christoffer & Robin med dem & Danne & drack. Och igår så började även morgonen där med alkohol & även Pontus var med. Sen vid 2 tiden så begav vi oss upp till backen & där blev det alkohol på Nästet, sen afterski & sen änu mer alkohol. Usch, är nästan trött på skiten! 
Och ikväll blir det dessvärre inte lugnt heller men det är sista kvällen på länge med alkohol för min del. Vi ska iaf äta middag med personalen & dricka lite & sen köra våran sista utgång här uppe. För på fredag så åker vi hem, jag både längtar & inte men min livsstil just nu funkar inte i längden så gud vad jag behöver komma hem, jag saknar allt tränande så galet mycket men på fredag så är jag på banan igen & tillbaka i mitt nyttiga & sunda liv.

Idre lär ju sakna oss

Kommentarer
Postat av: S

är inte du och petter tillsammans?!

2009-02-11 @ 21:03:54
Postat av: Maria

Nej men gud det var ju ett halvår sen som jag gjorde slut med honom.

2009-02-13 @ 17:30:55
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0