060209

Jag får ju som sagt va aldrig bakfylla här uppe men bra sliten såhär på morgonkvisten kan man ju inte förneka att man är. Klockan ringde 7 imorse & då var det bara attt pallra sig upp för att göra frukost. Absolut inte det lättaste när man inte kom i sängs förns vid 4 tiden men uppe är jag & frukosten är klar & alla är nöjda. Om 10 minuter ska jag ta frukost åt mig själv & krypa ner i sängen & kolla på film & sova men först  så ska jag hjälpa några grabbar ifrån jönköping att checka in.
Gårkvällen blev iaf spontan & med mycket alkohol. Det var 2 stekiga sthlmare som bjöd på dricka hela tiden & vi tackade & tog emot. Sen ryktas det om att moa spydde & martina försvann, men det var nog bara en vanlig efterfest. Jag däremot fick skjutts hem med vakterna vid 3 tiden. Jag var rädd att dem skulle våldta mig eller något liknande då dem var väldans på men helskinnad kom jag hem & förresten är dem bra kontakter att ha så varför klaga!?
Nu blir det sängen & godnatt & ikväll kör vi utgång igen ...


våran älskade bar,  det  är här alla gratisdrinkar blir till


Kommentarer
Postat av: arne

2 schtekiga sthlmare ? hoppas du inte syftade på killen i martinas blogg me rödabrallor och blå piké, för den killen såg ut att komma från kiruna eller liknande , någon sthlms stekare va han dock inte .

kanske en så kallar, dala-stekare

2009-02-06 @ 12:11:46
Postat av: Maria

Nej jag syftade inte på han utan 2 andra dudes. Men han som du syftar på skulle man väl oxå kunna kalla stekig. Vafan är skillnaden på dala-stekare & sthlms stekare? Stekare som stekare vart man kommer ifrån har väl ingen betydelse?

2009-02-06 @ 15:10:17
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0