010409

VÅR VÅR VÅR, vilket underbart väder vi har haft idag gott folk.
Jag har strosat runt på stan med solen i ögonen, haft körlektion med solen i ögonen och gymat utan sol i ögonen. Åh solen får än på så gott humör, livet leker, vädret är underbart, jag är grym och jag har precis lurat mamma att jag är gravid (mitt första aprilskämt idag som gått hem)

Ja vist är livet underbart men det vore änu lite underbarare om jag fick:

Ligga i sol och värme i ett varmt land och bli brun

Pimpla paraplydrinkar tills jag stupar

Dra i mig så många shottar så att jag börjar heja på fel lag

Bege mig in i dimman och dansa tills fötterna glöder

Dricka så mycket sprit jag förmår ur en skål

Svepa sangria ur en kanna trotts att jag avskyr sangria

Sitta uppflugen på en barstol med ett paraply i håret och dricka litervis med öl

Dansa på en bardisk tills dess att jag ramllar ner

Kommentarer
Postat av: moa

åhh gumman vad jag blev glad av alla dina bilder, vackra finaste maria <3<3<3

2009-04-01 @ 22:11:00
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: martina

åååååh<3

2009-04-01 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0