250409

Sådär ja nu får det vara slut solat för idag. Nu har jag legat här i solen och degat sen 1 tiden då jag kom hem.
Pappa har damsugit och gjort rent poolen hela dagen medans jag legat och solat så nu är den badklar, om man vill bada i endast några få plus grader vill säga. Grillen tändes nyss idag igen och för min del blir det grillade grönsaker dagen till ära. Undra hur länge till jag klarar av livet som vegetarian!? 
Det är ju som sagt strålande väder ute och jag får se vart kvällen ska spenderas, har lite små planer på g men vi får se ..

Gårdagen var iaf trevlig som alltid med dessa grabbs. Började kvällen med att gratta nisse hemma hos hans päron och sen begav vi oss vidare hem till mange där resten av kvällen spenderades. Killarna drack absint och vissa blev fullare än andra, vissa till och med så fulla så att jag fick rycka in och hjälpa till för att det skulle gå vägen, haha!  Jag personligen var nykter och hade askul åt alla som blev för fulla, skadeglädjee!  Men jag hade iaf en trevlig kväll hemma hos Mange, ensam tjej med 12 killar, det är det ordinarie lixom. Har man många killkompisar så har man.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Josefin

miss miss miss you!

jAG LIGGER I INFLUENSAN!! måste ses när jag är fina fisken igen!



love

2009-04-29 @ 11:22:14
URL: http://josefinjonasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0