150409

Jag kuggade halkbanan, ja ni hörde rätt. Clever som jag är så satte jag min blondhet i fokus och lyssnade inte riktigt till allt. Kan jag vara den första i universum eller delar någon dena merit med mig!? Haha! Jag skrattar mest åt det hela och har även en ny tid så vafan. Alla gör vi väl tabbar ibland, det värsta är bara att jag gör dem lite allt för ofta.
Men trotts detta så är jag på ett strålande humör och har precis bokat bartenderkurs i göteborg den 7september till 2oktober. Sen ska jag försöka få tag på Dennis där nere i spaninen också så att jag kan boka en resa ner till honom i juni och förhoppningsvis även i augusti. Systrami ska jag försöka fixa en flygbiljet ner till i maj, hon behöver lite systerlig underhållning. Nej nu blir ni för avundsjuka på alla mina upptåg, har jag förresten nämnt att jag ska jobba på öland i sommar och att det ser otroligt ljust ut för jobb+boende i åre i vinter? Haha nej jag ska inte plåga er med allt fantastiskt som komma skall i mitt liv. Istället ska jag fortsätta bli sms trackad av Ludde och ge tillbaka samt dra ut och lira landbandy med kidzen på gatan, dem saknar mig nog redan efter att jag varit borta en kvart. Kan även nämna att mitt lag ledde innan jag begav mig in för att sitta här en snabbis.

små killarna tycker att jag är kung på landbandy så dem har bestämmt att jag måste spela utan skor så det är tur att jag har tjocka raggsockor för här kan man inte annat än hålla med & göra som dem säger

Bandy outfit, haha ..

Kommentarer
Postat av: peter

synd att du kugga men hur kugga du?:(

2009-04-16 @ 09:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0