230409

Idag har jag varit ute på alla möjliga äventyr, vissa hemligare än dem andra ..
En körlektion har jag även hunit med och den gick galant, dem tror på körkort inom 2 månader, jag tvivlar!
Sen har jag legat i solen och pluggat en massa teori men det tråkade ut mig så oerhört så jag somnade. Jag har även rastat beska droppar. Jag har ett sånt där kanin koppel till honom och både han och jag tycker att det är det absolut roligaste som finns att gå ut och gå. Han tycker att det är roligt för att han hittar en massa mat överallt och jag tycker att det är roligt för att det måste se så sjukt kul ut när jag kommer där med ett marsvin i koppel medans alla grannar glider runt med en hundar i koppel. Plus att jag får leka hjälte hela tiden då grannarnas alla katter försöker äta upp beska droppar, men då kastar jag mig efter honom som värsta superhjälten och räddar hans liv och det är lika spännande varje gång .


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tyckte du sa att dom sa att du var redo att köra upp i december :P

2009-04-25 @ 00:56:24
Postat av: Maria

Ja vist sa dem det, dem har sagt det bra länge nu.

Men jag ville ju alltid köra en extra gång och en extra gång för att vara så säker som möjligt. Och dessvärre så drog jag ju iväg där i januari oxå så. Och en änu mer dessvärre är att teorin inte direkt går framåt.

2009-04-25 @ 17:03:53
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0