040409

Herregud vilket toppen skick jag är i, eller inte!? Fy tusan så jag mår, jag har inte varit bakis en enda gång det här året så självklart ska det slå till just idag. Men jag tror att det går över snart för min frukost ska nog styra upp det här. Min frukost består nämligen av ett glas treo, en iprem, ett glas samarin, ett glas resorb, en redbullvodka och en tuborg. Det kan ju inte annat än styra upp min bakyfylla. Jag hoppas iaf på det bästa för om en timme så ska jag ha packat klart och pallrat mig ner på stan för att möta upp tjejerna och hinna med en snabbis på systemet. Sen blir det hem till moa för att avnjuta en lunch och några kalla cider i solen innan vi pallrar oss iväg på studentkryssning.
Gårdagen var btw mycket trevlig, vi var ett gäng på 10 pers som höll till på gillet hela kvällen. Men nu över till att återställa min bakfylla samt fixa i ordning mig. Vi hörs imorn och då lär ni få höra exakt hur spårat det här kommer att bli. Ha en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: ch

gillet is the shit! men deras snyggaste bartender har ju tyvär slutat..

2009-04-04 @ 15:14:38
Postat av: ch

om det va du som träffa mitt ex.. tro inte vad hon säger.. ;P

2009-04-06 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0