060409

GAAALET!Ja min helg har varit sjukt gaalen men på ett väldigt kul och skönt sätt. Sov som sagt bara 1 timma fredag till lördags natt och sen bar det av hem till moa och på studentkryssningen. Studentkryssningen är väl mestadels en stor jäkla dimma men galet kul hade jag iaf. Tror aldrig jag fått i mig så mycket dricka som just under dem här 24 timmarna. Inte blev det någon sömn heller men det är jag glad för, sova kan man som sagt göra i graven. Istället vart det 24 timmars galen fylla och en massa sjuka upptåg. Men bara för att kryssningen var slut så var ju såklart inte festen slut utan vi fortsatte tills vi somnade vid 12 igår kväll. Idag däremot har vi grillat i solen, varit på tok för övertrötta och skrattat åt precis allt och somnat var och varannan sekund. Men såklart sätter det hårda livet sina spår och jag har 2 tänder som gått av, ett x antal blåmärken, ont i hela ryggen efter att ha sovit i en oskön ställning i en oskön fåtölj inatt och rösten har jag helt skrikit bort.Men nu har jag kommit hem efter 2 dygn och ska äntligen få spendera min natt i en säng. Men först känns det som att en dusch skulle sitta fint då jag inte har duschat sen i lördags morse och då ska tilläggas att jag varit med om matkrig, alkoholkrig och haft samma kläder på mig i 2 dygn.



Kommentarer
Postat av: Anonym

KESOATTACK!!

2009-04-06 @ 20:48:22
Postat av: anonym

hur har du satt i ditt löshår? Är det clips? Skulle vara tacksam om du berättade lite om det :)

2009-04-08 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0