210409

Här sitter jag och äter linsbiffar och luktar bajs efter en tripp till jälla skolan med klassen.
Fyfan säger jag bara, stackars satar som valt att gå på detta gymnasium, det luktar bajs vart man än är, till och med i klassrummen. Och nu luktar även jag bajs tack vare detta, jag luktar som en hel gödselstack. Vi spanade iaf in alla illaluktande djuren innan vi fick åka därifrån. Tack och lov så fick jag & martina skjuts av våran lärare medans dem andra fick åka en illa luktande lantbuss, gud så possetiv jag var till detta då, haha! Två saker har jag iaf komit under fund med det ena är att jag är livrädd för kor & det andra att djur luktar illa.

illaluktande kreaktur




Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag åker iväg för att träna och sola ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0