220409

Idag har jag varit så sjukt jäkla duktig så jag tänkte berömma mig själv med en utgång ikväll. Idre grabbarna Robin, Christoffer, Jocke & Danne befinner sig inte längre uppe i Idre utan har nu anlänt hem och dagen till ära befinner sig alla hemma hos Robin här i uppsala och är taggade på en utgång och jag är inte den som är bang.
I alla fall så tänker jag skryta lite över mig själv först, för idag har jag nämlign gjort en massa nytta: Jag har städat mitt rum, tvättat, hängt, strukit och vikt tvätt, gjort rent i beska droppars bur, gjort klart 7 olika skolarbeten, lagat mat, tränat och solat.  Nu kanske ni fattar vilken effektivitet det finns i mig, herre jävlar säger jag bara! Jag har hunit med allt som tar en vanlig person minst 2 dagar på bara några få timmar.
Så nu är jag helt klart värd en utgång, men det lär bli en nykter sådan för imorgon så har jag körlektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0