190409

Gårkvällen bjöd på grillning och satyg. Jag gillar att göra satyg och förjävliga saker, guud så omoget va? ÄSCH!  Först blev det iaf grillning hemma hos Jimmy med lite folk. Grillen knackade ihop och vädret var inte på våran sida. Så det blev halvkall mat men i trevligt sällskap så funkar det mesta. Kvällens höjdpunkt var när Jimmys lill knodd Willmer spydde ner Joels jacka, haha skadeglädje ..
Sen drog jag mig vidare hem till Christian där han, conny, erik, nisse och jag drack vin, käkade, tacos och spårade ut på dansgolvet till all möjlig dansbandsmusik, dansband är grejer de.  Förövrigt spårade jag bara ur till dansband då jag varken käkade tacos eller drack vin, jag var nykter även dena kväll men kände mig full som en dunk hembränt. Sen begav sig jag och halva ligan ner på stan och hookade upp med, putte, jocke och jonas på pitchers. Sen blev det terassen på det men där började dem avdankade alkisarna tappa greppet och försvann en efter en. Sen blev det en varm och skön säng.

Nu ska jag och pappsen handla pressenter till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0