190409

Det omusikaliska packet



Det kom fram en jätte söt gubbe till mig igår när jag stog och väntade på bussen hem. Men skenet kan lätt bedra och allt blev genast rätt obehagligt när han tryckte upp sitt nylle i mitt ansikte och sa "Ring (rabblar upp ett nummer), det är nummret till våldtäckts försöks lalala, det lär du behöva ikväll det ska jag se till, puss & kram snygging"
Att en sån söt liten gubbe ska ut och våldta, eller vad han nu syftade på med just dem där orden. Skulle han inte slängt ur sig det där så skulle jag tippsat honom om min mormor, men ack sicken nitlott han drog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://ch.webblogg.se/2009/april/valborg-rokeriet.html

2009-04-20 @ 14:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0