180409

Gårdagen: Den börjades hemma hos putte med, babbsan, malin, putte och jocke. Sen vidare ner på stan för lite hyss och sen till williams. Alla var packade och dräggiga medans jag var nykter och oskuldsfull, mitt rätta jag helt enkelt.. Kvällen slutade med att killarna vräkte i sig natt mat och sen blev det hemgång. Putte sålde sina brillor (som iaf var värda 200spänn) till en korvgubbe för att får 2 iskalla korvar. Korv gubben blev lycklig och Putte fick ångest så fort korven tagit slut..

Idag: Vaknade jag upp helt utan bakfylla och ångest då jag ju till skillnad från alla andra var nykter igår. Så det blev tidig träning imorse och sen solning på det. Nu har jag precis komit hem och ska krypa ner under täcket ett tag och kolla på Monsters vs Aliens, ballt va!? Ikväll finns det lite smått och gott att välja mellan men jag börjar iaf kvällen med grillning hos Jimmy. Vad som händer sen och vart kvällen slutar det vet man aldrig men nyktert blir det även ikväll. 
Jag är lika skön nykter som full så ni behöver inte oroa er ..

Jag och Jocke döpte om totti till beska droppar igår så det är exakt vad han heter nu

beska droppar är förövrigt rätt kär i mig

Kommentarer
Postat av: Rickelito

R A G G A R E!

2009-04-18 @ 17:54:53
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Besök gärna min blogg, om du har tid! =D

2009-04-18 @ 17:59:58
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0