140409

imorse så var jag så galet trött efter helgens/lovets alla upptåg och roligheter så jag försov mig bara sådär. Mamma väckte mig iofs klockan 7 och förklarade för en oförstådd mig att jag höll på att försova mig. Men jag var ju som sagt så galet sliten och trött så jag gjorde det galna och försov mig änu lite längre. Sen vid 8 var jag pigg och på benen men skolan lockade inte idag så det blev en sjukanmälning, jag är ju trotts allt rätt hes och hostig. (sen om det beror på att jag druckit för mycket alkohol och skrikit mig hes hela lovet  är en annan femma) Men rastlös som jag är orkade jag inte ligga hemma i sängen och dega så det blev en powerwalk till solariumet, 1 timmas sömn på det och sen lite shopping på gränbyC. Hittade hur mycket som helst som jag ville ha men jag kände att jag behöver sprida ut min shopping så att jag har mer att se fram emot så det blev bara ett par skor och en  klänning, men jag är nöjd, typ hel nöjd!


Min nya klänning (axelbanden rök direkt för det är inte riktigt min grej)

Mina nya skor

nu ska jag gå en långpromenad med mamma, jag hatar mitt träningsförbud!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dom ifrån?

2009-04-14 @ 20:30:13
Postat av: Lisa

varför har du träningsförbud?? :(

2009-04-14 @ 21:09:20
Postat av: Maria

Om du menar skorna så är dem ifrån Din Sko :)



LISA: jag får inte träna för att jag är sjuk och varit det i 3 veckor nu så jag måste tydligen vila vad nu det ska vara bra för? jag som mår så bra av att träna!!!

2009-04-14 @ 21:33:08
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Maria

Om du menar skorna så är dem ifrån Din Sko :)



LISA: jag får inte träna för att jag är sjuk och varit det i 3 veckor nu så jag måste tydligen vila vad nu det ska vara bra för? jag som mår så bra av att träna!!!

2009-04-14 @ 21:33:12
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

klänningen från gina? :D

2009-04-15 @ 19:01:11
Postat av: Lisa

Åh fettjobbigt! jag älskar också att träna, hatar när jag inte får >.<

2009-04-17 @ 07:40:50
Postat av: Maria

Ja klänningen är ifrån gina :)

2009-04-17 @ 15:29:31
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0