110409

oj vilket underbart väder, man blir så glad och det bara spritter i kroppen. Jag har hållt hus all annan stanns än just hemma den här helgen därav mitt lilla blogg uppehåll. Men nu är jag hemma en snabbis för påskmiddag med släkten, men i vår släkt avstår vi helst påskmaten och nubben så vi kör på tacos och ren sprit istället. Jag har inte varit hemma sen i torsdags utan bara varit på en massa äventyr med grabbarna grus. Vi har druckit litervis med alkohol, varit på nation, legat på bryggan och stekt i solen med en massa bira och bara varit allmänt dräggiga. Ikväll kör vi på grillning ute i solen i sällskap med lite alkohol, kan bara bli bra. Nu ska jag piffa till mig lite och sen sällskapa med familjen. 2 påskägg har jag även fått idag innehållandes vindruvor, trisslotter och 500 kronor, så kan de bli när man inte käkar godis.


Fyllskallens nya kläder

Han var riktigt nöjd över sitt påhitt

Konstverk

Papparazzziii

Min snygga vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0