020409

Jag sitter här i köket uppflugen på en bänk och käkar fruktsallad och njuter av alla härligheter som väntar. Huset ekar av tomhet, pappa sover och mamma är på konferense långt bort någon stanns. Så det är ensamt som i graven men jag diggar hög musik och nuter av livet (pappa lär ändå inte vakna). Helgen är på intåg och allt underbart som den har att komma med får mig på ett strålande humör. Imorn på dagen ska jag träffa Linda som äntligen pallrat sig hem och sen på kvällen blir det utgång med henne, vickan och sophie. På lördag blir det en tidig återställare och sen ska jag pallra mig hem till moa för lunch och förkrök hemma hos henne och sen bär det iväg på studentkryssning, ohyea!  Sen har vi påsklov och då bär det förhoppningsvis av till Idre. Livet leker och nu så ska jag ta en lång och härlig dusch, godnatt!

Det är beach tema på studentkryssningen och vi tjejer kör såklart på suntrip tröjorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0