300908

Sista September idag, men jag är inte deprimerad över det inte.
Nej nej, ju fortare hösten & vintern går ju fortare får vi sommar, det gäller att tänka logiskt .
Idag har jag vart i skolan i cirkus 2 timmar & sen så blev det en tripp på stan med moa & lisa.
Sen så hade jag körlektion, den brummade på riktigt bra idag måste jag säga.
Körde runt lite överallt i stan & på kungsgatan & i karolinabacken & allt som förut känts så läskigt kändes jävligt kul.
Nu däremot så har pappsen nyligen kirrat lite käk till mig som jag sitter & tuggar i mig. Gillar det inte så värst skarpt så tuggar mest i mig lite mackor. Och om 30 min så ska jag kila iväg till bussen för lite träning på friskis. Blir ett intesiv pass dena kväll, as usual.
Kände mig lite taskig mot mammsen nyss eftersom att jag vist lovat henne att gå & se mamma mia på bio på lördag men istället bokat in en rejäl krökar tripp till åland. Hon blev nog lite ledsen men vi får ta det på söndag istället om jag inte är på tok för bakis. Imorgon ska hon & jag iaf äta lunch & shoppa, brukar vara mysigt.

Jag är verkligen helt inne på randigt dena höst.
Har verkligen inte hittat någon som jag vill ha förutom dena tröja.Det är dessvärre en kill tröja men jag ska slå till på den endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0