140908

Jag hade iaf en jätte rolig men på tok för full kväll igår för er som ville veta.
Har sjukt spårade videor också men dem lägger jag upp när jag har ork till det, vilket jag absolut inte har nu.
Började iaf kvällen eller a dagen hemma hos lisa. Alkohol intaget började redan vid 1 tiden, vilket gillades, men inte idag? Moa färgade Lisas hår & det blev fett najs. Sen vart det allsång i parksnäckan med lugna favoriter & vi skrålade högst av alla & trodde att vi var bra. Men kul var det iaf, jag älskar dessa tjejer.
Sen vart det baren baren för oss där det blev mera alkohol, vilket absolut inte behövdes.
Sen blev det escobar för mig & vart dem andra tog vägen det har jag ingen aning om?
Men tack för en underbar kväll tjejer.

Alla bara går ur mitt liv & försvinner?
För 2 veckor sen försvann Linda, för 1 vecka sen försvann Malin & nu försvann petter.
Fan, Malin dig behöver jag så sjukt mycket just nu, kom hem!


du är saknad syster


Kommentarer
Postat av: Amanda

Var gärna med och kommentera i frågestunden jag har just nu! :)



http://amanddaj.blogg.se/2008/september/fragestund-3.html#comment

2008-09-14 @ 19:27:17
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Mimmi

gott med tårta:)

2008-09-16 @ 18:18:03
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är saknade du också!Hoppas allt löst/löser sig med Petter och allt annat där hemma. Du får komma ner hit snart! Det är helt underbart här nere Maria och nu har vi fixat jobb också. Allt bara flyter på så bra. Nu ska vi ner och köpa klänningar till kvällen! Nyss lyckades vi skapa översvämmning i badrummet via tvättmasiken här i lägenheten. Jag har för första gången storhandlat till bara mig själv, svårt! Hälsa alla så ses vi snart! Älskar dig

2008-09-19 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0