100908

Godkväll/natt gott folk.
Sitter just nu & kollar på SATC, käkar vindruvor & njuter i min ensamhet
Har haft en riktigt skön dag idag, blev först skola där vi hade restaurang kök & mest bara chillade runt.
Skola idag betydde även skolfotto? Ja & jo så var det, vägrade till en början vara med men tillslut så gled jag mot min villja iväg i mina läckra kockkläder & medvärkadepå mitt livs sista klassfotto!?
Aja iaf så orkade jag & moa inte med den sista halvtimmen som återstod av lektionen så vi rymde iväg.
Och för min del blev det en rymning till gymmet där jag svettades litervis innan jag begav mig hemåt för att laga middag till familjen. Kändes lite halvtomt hemma idag eftersom att syster lämnade oss idag & ett helt år framöver!! Men det är väl bara till att vänja sig. Sen blev det även 2 timmars övningskörning med mamma, körde nog runt hela stan i princip.
Och nu innan det blev sängen för min del så satt jag & mamma & beställde lite stuffs till mig.
Blev en svart jacka (bara för att den var så billig, 99kr) en cape (fast i svart) ett par shoes & ett par knästrumor.
Beställde även om mina uggs eftersom att dem var lite för stora, men vilken tabbe för nu kommer dem inte förns den 25 oktober. Men den som väntar efter något gott väntar aldrig för länge? Skit snack, jag vil ha nu!



Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0