290908

Hejsanhej, vilken jäkla dag jag har haft. stress!
Imorse vaknade jag upp & var förbannat trött, var riktigt nära på att stanna hemma men kom på att skoldagen ändå skulle bli rätt skönt så skolket spar jag nog tills på torsdag, haha. Man måste ju tänka lite logiskt.
Så jag pallrade mig till skolan, deckade både 1 & 2 ggr på bussen men kom trotts allt fram i tid.
Sen rullade dagen på i världens fart & jag var mest övertrött hela dagen & då är ju som sagt allt roligt.
Sen sprang jag till bussen, av bussen & in i huset för att byta om. Han vara hemma i 10 min innan jag tog nästa buss in till stan. Sen så blev det träning i 3 timmar , 2 jympa pass + gym. Och sen så hade jag min sista teori lektion, ruskigt skönt måste jag säga.

När jag stod vid busshållsplattsen sen & inväntade bussen så kom det 2 mongolider gående & precis bredvid mig så stod det två mörkhyade personer & pratade med varandra.
En av mongoliderna säger väldigt högt:  - Kolla där står det 2 homo negrer & slängkysser varandra!
Kunde inte hålla mig för skratt, runda & söta var dem ..

Nu däremot så ska jag kolla på Magnus Bettnér & sen sussa.
Han är allt bra skön han, jag gillar hans råa humor.
godnatt ..


Kommentarer
Postat av: moa

haha fyfan va sött, hade kissat på mig och jag hade hört det där

2008-09-29 @ 22:06:57
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0