280908

Jag har kört & kört & kört överallt idag.
Har även hunnit med några kalas & lite annat spännande.
Nu äntligen är jag hemma iaf & helt slut efter alla upptåg & äventyr.
Ikväll blir det till att krypa ner i soffan med min bästa vän & kolla på massa bra på tv samt äta kex & ostar & vindruvor & dricka te till det, yummie.
Men vad ska man välja att se, ensam mamma söker, andra avenyn, hål i väggen, parlamentet mfl?
svårt val men jag ska nog trixa till det där.
Ha en härlig söndags kväll nu gott folk så hörs vi imorn, natti ..

Kommentarer
Postat av: :)

Hola maggan :-)

2008-09-29 @ 09:17:32
Postat av: Elin

Jag måste bara säga att jag älskar din blogg.

Gick i din skola förut och när man än såg dig så såg du alltid sur ut men här ser man verkligen en helt annan sida. Jag avgudar din motivation när det gäller träning och att inte äta onyttigt.

2008-09-29 @ 17:00:07
Postat av: Marris

Tack :)

Haha vadå sur? Jag är en jävla bitch.

Nejdå men jag är världens gladaste person helt klart, inget annat.

2008-09-29 @ 21:23:43
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Marris

Tack :)

Haha vadå sur? Jag är en jävla bitch.

Nejdå men jag är världens gladaste person helt klart, inget annat.

2008-09-29 @ 21:27:11
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: Marris

Tack :)

Haha vadå sur? Jag är en jävla bitch.

Nejdå men jag är världens gladaste person helt klart, inget annat.

2008-09-29 @ 21:27:14
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0