270908

Hade en jätte mysig & trevlig dag samt kväll igår.
Men lugn blev den men det kan jag behöva med tanke på hur dem tidigare helgerna har sett ut & hur dem kommande helgerna kommer att se ut.
Blev iaf bio igår kväll, såg Patrik 1,5. En riktigt bra rulle det där & en typisk mig film.
Sen så var jag helt slut efteråt & deckade i sängen så fort jag kom innanför dörren.

Haha måste bara lägga upp dessa bilder + film, för det såg skapligt roligt ut.
En tant kliver på i Storvreta & ropar på busschaffisen att öppna bakdörrarna & på kliver hon med en stol?
Ställer stolen vid barnvagnsplattserna, går fram & betalar & slår sig sen ner på stolen.
Ja vad ska man säga,
Får man ingen sittplatts på bussen så får man ta med sin egna!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0