270908

Idag däremot så har jag varit nere på stan i några timmar.
Är ju lönings helg dena helg så jag kan inte direkt påstå att det var lite folk på stan.
Men vi tog oss fram ändå trotts allt folk. Blev dessvärre ingen shopping för min del men hängde undan en jacka & lite andra stuffs som mamma ska få köpa till mig på onsdag då hon & jag ska shoppa loss.
Sen blev det en lunch på wayne´s coffée med Petter & nu sitter jag här hemma igen & ska strax hoppa in i dushen.
Ikväll blir det middag & latch med trevligt folk, sånt gillas. Jag ska laga en riktigt lyx middag men tänker inte säga vad för det ska som sagt bli en överraskning & någon liten filur kanske snokar in på mig blogg & råkar läsa & då är ju allt sabbat. Men blir inte mycket alkohol för mig ikväll eftersom att jag ska köra till min mormor i tierp imorn & sen till min moster i östervåla så kan vara bra om man har en någorlunda låg promillehallt just då.
Nu blir det dushen som sagt, ha en trevlig lördag gott folk!

Dagens lunch på wayne´s bestod av en fruktsmoothie (jordgubb & passionsfrukt ofcourse)
samt en kyckling & guacamole wrap.


Kommentarer
Postat av: moa

åhh vad wrapen god? det låter så stört gott "kyckling & guacamole wrap"



give meee

2008-09-27 @ 16:16:55
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0